🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

✲゚* ❤ 家居 21 高級時尚格調 優質傢具之選 ❤ *゚✲


大家年尾有無開始為家居佈置,增添新傢具呢?
但大家對傢具的品質功能性要求嗎?
對我黎講來源地材料實用性都非常重要。
Nicole亦想要打造自己的完美家居,
因此到了家居   21 九龍灣旗艦店。



家居 21又名Home 21
九龍灣旗艦店位於九龍灣宏照道38MegaBox 6 6號鋪。


店鋪內非常寬敞,整齊分門別類,
設有梳化、餐桌椅、睡房區域。
感覺舒適,方便選擇。






梳化有不同尺寸大細選擇,適合不同蝸居同豪宅使用。


店鋪還有展示梳化內部結構,令顧客放心。


今次我目標想換餐椅,但香港寸金赤土地方。
又想搵張慳位實用襟用材料好的餐檯,的確有難度。
因為有小朋友,所以我對傢具品質好重要,必須真材實料安全。



竟然俾我係 家居 21 搵到啦!
入到店鋪,我慢慢在餐桌區選擇。
由於選擇十分多,我都睇到花多眼亂。
店員主動來向我打招呼,問我對餐要求。
就介紹意款100%來自意大利的開合餐檯給我。




無論兩人用餐,或者六人、八人一齊開party
四段變形,堅實用!
仲有水泥色、白色、啡木色款式。


材質選用E1及鋁製成,品質有保證,安全放心。


由於蝸居關係飯廳偏小,所以買餐檯最擔心就是尺寸問題。
店員服務十分殷勤有禮,即場示範變形餐檯。
原來十分方便快捷,幾分鐘就可以變動。


我親身測試過餐檯受力度,十分堅固穩陣。
大大令我對開合餐檯改觀。


原來設計也巧妙地可放於檯底,方便隨時取出。


開合檯四人用時狀態,也不會阻地方。


原來還可收細到最小兩人檯,更慳地方,
如果需要更大地方時,不二之選。


無論外型實用度品質都非常優質,價錢仲好實惠。
尺寸大小十分彈性,適合不同大小家居使用。



Nicole 對今次來到 家居 21 十分有滿意,
店員服務細心專業有禮。
傢具材料高質素,穩陣實用。
價錢也還十分親民,也令我十分有驚喜。
真心推介!!!




HOME 21 家居 21








免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見


ღ Nicole MaMa ღ゚


✿ NicoleYuenBlog ✿ 
✿ BeautyFashionLifestyle 
愛扮靚美容飲食烹飪✿ 
日誌會記錄生活事情

歡迎不同類型品牌合作
活動邀請,產品試用,公關邀文

請電郵聯絡


✿ NicoleYuenBlog ✿ 
✿ BeautyFashionLifestyle 
愛扮靚美容飲食烹飪✿ 
日誌會記錄生活事情

歡迎不同類型品牌合作
活動邀請,產品試用,公關邀文

請電郵聯絡


SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig