🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

❖ 飲食 ❖ 뽀끼 正宗韓國小食 bbokki 真心好食既韓國小食 ❖




星期六係旺角,行過經過廣華街見到意間正宗韓國小食店。
店內播放Kpop歌,有三位店員。
排隊中有幾位韓國人,店員可以流利同韓國人對答,令我印象最深刻。
感覺上,連韓國人都排隊買既應該不錯^_^小店食物款式算多種類^_^最搶眼一定係韓式炒年糕,香氣十分吸引^_^韓式紫菜卷,份量十足^_^仲有香港人到韓國必食既魚糕夏天真係太熱啦^_^我只好外賣番屋企食啦!

第一次試意間正宗韓國小食店,我點了韓式炒年糕、芝士醬烤雞、魚糕、韓式紫菜卷炒年糕$22,價錢合理^_^我十分推介!
因為軟硬適中,辣味到位,不會太辣失去味蕾。
下次我會再食醬烤雞加芝士,好味,有四件,價錢$44偏貴魚糕 $15串 ,一啖魚糕一啖湯,又幾好味最後韓式紫菜卷,份量十足,好味道,推介^_^


店名 : 뽀끼 正宗韓國小食 bbokki
           55 Dundas Street, Mong Kok
         港鐵油麻地站 A2 出口, 步行約4分鐘
電話:9470 2945
付款方式 :現金

SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig