🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

。₀:★✧ APLUS V-BEAM 玫瑰痤瘡教星 ✧★:₀。

V-BEAM PERFECTA Treatment




一直以來,我有樣野好困擾係我身上,我好鍾意笑,亦都好鍾意同朋友一齊行街食飯咁,
但笑笑下塊面就會好快紅,或者天氣局熱,就會紅到好像蘋果咁,有時的確會好尷尬好麻煩。>.<



本來今次上APLUS係安排做1064激光療程,但當日天氣急降,令面部皮膚又突然發熱發紅,入到會面室見治癒師影埋皮膚分析機下,發覺面上的問題係玫瑰痤瘡




治療師根據我的皮膚狀況,立即安排轉另一個適合我的療程

專治療玫瑰痤瘡的 V-BEAM PERFECTA

事實上,我對玫瑰座瘡了解真的不太清楚,治療師開始細心解釋俾我知,原來玫瑰座瘡好普遍的,可能在不同情況下出現。

例如天氣溫差太大食辣野、使用一些唔適合自己既護膚品化妝品等等既原因,都容易誘發玫瑰痤瘡。

至今玫瑰痤瘡的真正成因仍然未明,有專家相信是由於血管異常擴張,引致面部發紅的情況。

治療師亦解釋左我現在係玫瑰痤瘡初期,如果唔理可能會惡化變成酒渣鼻面部微絲血管擴張爆裂等嚴重問題。

所以我決定去正視問題要解決!!!!



V-BEAM PERFECTA 
針對改善泛紅皮膚包括:紅印、紅血管、玫瑰痤瘡等症狀

V-BEAM 是最新一代既脈衝式染料激光儀,可以改善色素沉澱,瀰漫性充血和靜脈治療,而且經常於臨床使用,並應用於不同的皮膚表皮型色素性疾病。

V-Beam產生強烈而平緩突發光,選擇性地破壞蜘蛛靜脈或其他血管病變的血管,而不會破壞周圍的組織,激光治療後周圍組織保持完整同正常的色素沉著發生。

配合美國Candela專利的DCD自動冷卻系統,在治療過程前釋出冷凍噴霧,增加舒適感同埋保護性,減少皮膚泛紅等副作用。




這是進行V-BEAM的治療室,地方大簡潔舒適,令人有專業的感覺。



治療師會幫我全面打V-BEAM的,首先會在下巴位置開始試一試感覺就正式開始啦!!!

說真的係幾痛嫁,但治療師好好每打完一行,
抖下再打,期間仲不停同我傾幾分散我既注意力。
整個過程約三十分鐘左右。



打完整個療程後,面部會發紅,微微發脹,但不影響日常生活,過二天後就消失啦!



完成後,就立即做個保濕面膜,幫助退紅補濕功效。

過了一個月後,第二次再上APLUS進行VBEAM療程前再影相對比
發現紅色地方明顯減淡了很多,期間發紅的情況也大大減少了。



首先都係進行洗面先,之後先開始進行療程。




最後,做番個水分面膜,有助降紅補濕功效^^


自從打左V-BEAM PERFECTA 後,面部皮膚真係少左好多發紅問題,例如食辣,食酒,BBQ等社交活動,再唔會嚴重發紅發熱,令到尷尬。
從此得到大大改善,我真係好開心。
問題只要有心去解決,初時處理不難,如果等問題惡化先去做就可能獨遲。


依家我既面部皮膚情況保持穩定,光澤感十足,不再怕突然發紅,令我自信都更強了。


溫馨小貼示:玫瑰痤瘡應選擇及使用一些防曬效能全面,以及溫和、無刺激性的護膚產品,以改善紅斑出現。

真心分享
APLUS 係令一間值得信賴既美容院。
因為逐次收費,不用買PACKAGE,
就可以因自己需要隨時選擇適合我自己既療程,
又不會浪費不必令經濟有負擔。
真係可以做到為客人為出發點,讚!


讀者優惠 - 如果你係第一次到A-PLUS,只要講出我個AP no.8603脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!
(以上優惠只限A-PLUS新客人)


APLUS Beauty 熱線:2723-0616/9087-6980(WhatsApp的)!

網站:http://a-plusbeauty.com.hk/

**所有療程必須預約。如有任何爭議,A-PLUS美容醫學中心保留最終決定。



*是次療程/資料由 APLUS BEAUTY 提供*
Nicole是接受品牌邀請為活動/療程/產品 作個人感受分享,效果皆因人而異,只作參考。
分享是為個人感受紀錄及分享給大家參考,如對療程/產品有興趣可到相關店鋪了解查詢。

【 這篇文章是與 APLUS 合作 



゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚

ღ Nicole MaMa ღ゚


✿ 全職媽咪一名 
愛扮靚美容飲食烹飪✿ 
日誌會記錄生活事情

歡迎不同類型品牌合作
活動邀請,產品試用,公關邀文

請電郵聯絡




Beauty Exchange  : http://www.beautyexchange.com.hk/blog/Nicole.Yuen


SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig